Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Bij Noorderlicht van Talent vinden we het belangrijk dat je tevreden bent met de geboden begeleiding. Mocht je een klacht hebben of ontevreden zijn over de dienstverlening, dan kun je dit via onze klachtenprocedure bespreken.

We het belangrijk dat je je gehoord en ondersteund voelt. Als je niet tevreden bent over de geboden begeleiding of als er iets is dat je wilt bespreken, moedigen we je aan om dit met ons te delen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Stap 1: Bespreken met de Begeleider
Als er een klacht of ontevredenheid is, verzoeken we je om eerst het gesprek aan te gaan met je begeleider. Meestal kunnen problemen op deze manier snel en in goed overleg opgelost worden.

Stap 2: Klacht Indienen
Als je er samen niet uitkomt, kun je je klacht schriftelijk indienen bij Noorderlicht van Talent via info@noorlichtvantalent.nl of via ons contactformulier. We verzoeken je de klacht zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven, zodat we de situatie goed kunnen beoordelen.

Stap 3: Behandeling van de Klacht
Na ontvangst van je klacht nemen we binnen 5 dagen contact met je op om de klacht te bespreken en een passende oplossing te vinden. We streven naar een eerlijke en transparante behandeling van je klacht.

Stap 4: Externe Bemiddeling
Als we er samen niet uitkomen, kun je contact opnemen met een onafhankelijke instantie voor bemiddeling, zoals een vertrouwenspersoon van de
gemeente.

Bij Noorderlicht van Talent hechten we veel waarde aan open communicatie en feedback. Het ontvangen van feedback is voor ons een belangrijk onderdeel van voortdurende verbetering, en we waarderen je input.